chip do passata B5

Blisko jak Georgia O Keeffe

Temat: Ogłoszenia z autami po tuningu
Passat B5 1,8 turbo+chip 201KM
http://moto.allegro.pl/it...chip_201km.html

Audi A6 Avant 2.5 TDI + CHIP 200 km
http://moto.allegro.pl/it...hip_200_km.html
Źródło: forumsamochodowe.biz/viewtopic.php?t=11607



Temat: [ALL]Power Box-y !!!!
tia, autoreklama, hehe, mój aktualny zawód to niańczenie 14to miesięcznej córy
Tak jak pisałem, bratu chciałem pomóc...i podzielic się z wami skromnym doświadczeniem. Jak popatrzycie w historię moich postów to zobaczycie ze jestem jednym z pierwszych, ot np:
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=43

Podsumowując moje i brata(jego auto robi za królika doświadczalnego) doświadczenia w skrócie POWER BOX czy CHIP BOX okazał się być szajsem a wymiana pamieci flash dała bardzo dobre rezultaty, subiektywnie, i postaram się namówić go na hamownię i zamieścić wykresy.
Dla zaintersowanych tak oto wygladał w środku komputerek z Passata B5 1,9TDI
W środku podstawek pod chipy nie było, wlutowałem żeby w razie problemów móc szybko wrzucić oryg. software
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=4243


Temat: diesel czy benzyna

radzę się nie chwalić takimi szczegółami na forach, kumpla to w stanach znaleźli przez głupi internet, tam mu nic nie zrobią ale u nas już byś miał ich na chacie.
No racja ;]


A ile Ty kucy masz w tym BMW?
Fabrycznie było 170KM ale teraz to nie wiem ile dokładnie ... zrobiłem mocny chip tuning będzie miała ok. 200KM...



Polonezem Cię raczej nie gonili, nieoznakowane to wypasione samochody i zwiać nie jest prosto.
To był bodajże Passat B5 1.8T wersja bodajże 180KM...widziałem takiego tydzień wcześniej na parkingu jak trzymali gościa...to raczej był ten passacik...ale zanim oni się rozpędzili i zaczęli mnie gonić ja już byłem w domu ;] za szybko jechałem żeby mogli mnie złapać ;]

Pozdrawiam...
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=15065


Temat: ABC Chiptuningu bezpiecznego dla silników turbodiesla.
Nie do końca się z tym zgadzam... silniki doładowane są ustawiane z bardzo dużym zapasem, VW się przyznał że ich silniki pracują na 60% możliwości dlatego aby zrobić zapas dla użytkowników którzy nie mają pojęcia o zużyciu materiałów eksploatacyjnych takich jak min świece, olej, filtry itp. Dobrze zrobiony remap silnika doładowanego pozwala podnieść moc do ok. 25-30% w bezpiecznym zakresie. Seat sprzedaje samochody chipowane np. ECUSOFT z seryjnie podniesioną mocą bez utraty gwarancji. Miałem Passata B5 1.9 TDI i chip był robiony przy przebiegu 400 000km po czym nie nastąpiły problemy techniczne. Dobrze zrobiony chip pozwala dodatkowo na zmniejszenie spalania!
Polecam firmy takie jak:ECUSOFT, COMSPORT, VTECH, MAPTEK.
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=27021


Temat: vw passat b5 1,8 jak podkręcic
1.
u mnie w Krk nie ma śliskiej jezdni.
Już od dawna mam w opisie Passata B6 a Ty jeszcze się pytasz jaki ? I jak go nie katuje tylko jeżdżę na wysokich obrotach...przecież samochody nie są do tego żeby jeździć nimi jak niektórzy emeryci nie przekraczając 2500obr./min Confused samochód wtedy staje się jeszcze gorszy bo go "mulisz" zamiast mu przypier

no to moim passkiem przez 10lat jezdził tak dziadek tak go mulił
pewnie zmieniał bieg na wyższy przy 2000 obrotów i jezdził na 1200-1500 obrotów bo mam auto od dziadka co wyjezdzał autem raz na tydzień bądź rzadziej do sklepu i kościoła, jest to pewne na 100% bo go znam, robił rocznie 1tys km, passat b5 jest z 97 roku ma 12lat a ma 45tys km i dodam ze ten dziadek kupil auto 2 letnie, szacuje ze dziadek robił ok 1tys km rocznie

2. ja w mieście nie jezdzę, w korkach też tylko w 90% w trasie z prędkościami 70-150km/h wiec moc mi jest bardzo potrzebna

3. chce tylko wiedziec czy sie da podkręcic benzynę i jak to sie robi
bo diesla ok wszyscy podkręcają dają chip i juz tak samo benzynę turbo a wolnossącą sie da? jak sie diesla podkręci to mniej pali a benzyna? przydało by sie chociaz 10km
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=16399


Temat: vw passat b5 1,8 jak podkręcic

żeby osiągnąć 10koników więcej to wystarczy wgrać nowsze oprogramowanie i już masz te 10KM więcej. Ale czy Ty to odczujesz ? NA Twoim miejscu zrobiłbym delikatny chip tuning powiedzmy na 30KM ... może przy wolnossącej benzynie i przy takich niskich obrotach tego nie odczujesz ale jak wciśniesz bardziej wprowadzisz go w wyższe obroty to powinien gwizdać.
poważnie? ale ja niemam nowego passata tylko b5 on ma komputer i oprogramowanie wszystkie auta mają to z wtryskiem?
co to jest chip? rozumiem mozna podkręcic turbo i miec wiecej mocy ale wolnossącą benzynę?
podobno jak podkręcami diesla to ma wiecej mocy przy mniejszym spalaniu
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=16399


Temat: e36 tds-automat-chip

Ale wiesz ile kosztuje zrobienie programu? Chip to 300zł max.. a program z hamowaniami od 1.5k w zwyż..


doskonale wiem ile kosztuje program, ale jak dla mnie w pewnych sprawach nie ma półśrodków. W turbodieslu i to już wiekowym potencjalnie każdy element moze się łatwo wysypać, dlatego trzeba tym bardziej zrobić to z głową. W swojej robocie mam kilku dizlowców i każdy i zrobił program: Golf V, Passat b5, BMW 118d, Xara, 320d....
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=40719


Temat: Octavia i Tuning box TDI czy to działa ?

  X-Man pisze:
> Witam
> Proszę o opinie osoby które mają jakieś doświadczenie lub tetsowały to
> urządzenie:
> http://allegro.pl/item755721710_chip...olkswagen.html
>
>
> cena wydaje się atrakcyjna kilkanaście koni więcej w mojej 90 konnej
> Octavi 1.9TDI na pewno byłoby odczuwalne. Piszą również o spadku
> spalania itp Brzmi pięknie, cena ok Pytanie czy to naprawdę działa i
> jest bezpieczne dla auta ?
>
> Pzdr
> Piotrek

Mam chip (zwany też box), ale za sumę 1500zł.
Wstawiane w firmie i sprawdzane na hamowni.
Moc skoczyła ze 110 do 138 KM a spalanie spadło o
ok. 1 l. na 100 km.
Ja jestem zadowolony i tak turlam się już na tym 5
lat.




Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=16010


Temat: Jaki akumulator do B5 (benzyna)?
Mi też niestety padł, jaki model o jakich parametrach polecacie do
- passata B5 99r APU 1.8 TURBO
- elektryczne szyby, centralny zamek, instalacja LPG na 190KM (chip), radio, klima
- rzadko jeżdżę w długie trasy

Z góry dzięki za radę.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3787


Temat: Adaptacja ksenony
Adaptacja ksenony
  Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.
Od niedawno stałem sie posiadaczem Passata 3C kombi 2.0 FSI, dotychczas użytkowałem (i nadal go mam) B5 1.8T po chip.tun. na 193Ps.

Mam pytanie czy ktos z szanownego grona przerabiał wymiane przednich lamp na biksenony ( w B5 mam ksenony i porónując do zwykłych lamp w nowym róźnica jest kolosalna). Znalazlem oferte na allegro za komplet lamp ,żarniki oraz modułu. Czy nowe lampy majace dynamiczna regulacje zasiegu trzeba kodować w komp samochodu aby zadział układ.? Czy są jakięś kruczki podczas zamiany ewentualnie coś nie pasuje.( Mam starą Etke i nie moge tego znaleźć.)

Drugie pytanie czy ktoś chipował 2.FSI ? . W sumie to komfortowa limuzynka ale w porównaniu ze starym B5 to pod wzgledem przyspieszenia jakbym stał w miejscu.http://www.forum.vw-passat.pl/images/icons/icon11.gif
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22613


Temat: pytanko :D
Chips? innej opcji nie widze, tak jak bloku wspomniał TD 75KM, TDI 90KM innych silników Diesla nie montowano w A80B4. W VW np Golf III albo Passat B4 były 110-konne TDI w Audi dopiero od A4 B5
Źródło: tkaudi.org/forum/viewtopic.php?t=5577


Temat: Passat b5 FL by Klimek
Marka: VOLKSWAGEN
Model: PASSAT B5 FL
Rok produkcji: 2002
Silnik: AGZ
Rodzaj paliwa: Benzyna

Nadwozie:
-Kolor czarna perła, Passat robiony w niemieckim stylu. Samochód utrzymany w czarno-chromowanym stylu wersji Passata Highline. Oczywiście gleba i duże kola 19”.Lampy wszystkie czarne z dodatkiem chromu przód Ala nowe audi (soczewka i ksenon 8000K), tył diodowe i boczne diodowe. Samochód pozbawiony wszystkich oznaczeń, wygładzona tylna klapa i lotka nad szyba brak wycieraczki, z przodu przerobiony grill czarny z chromowana obwódką, zderzaki ,wszystkie dokładki w kolorze nadwozia, przedni zderzak passat W8 dokładka W8,Tylni zderzak W8 dokładka również W8 zaspawane wyjścia na 2 końcówki i założona podwójna końcówka imitująca diesla, listwy wersja highline w kolorze nadwozia, listwy na drzwiach i progi W8 w kolorze nadw., Relingi zmienione na czarne, Bra na masce, Szyby przyciemnione wszystkie folia Tytanowa, obydwa lusterka duże orginal na stany, obniżony ok. 8-9 cm od orginalu.

Wnętrze:
Wersja Highline. Pasek w wersji wyposażenia sport. Sportowe fotele Recaro, wykończenie w karbonie, dodatki chromowane ,niebiesko-czerwone podświetlenie zegarów i kokpitu. Mała skórzana i sportowa kierownica, krotki lewarek itd.

Zawieszenie:
Gwintowane FK z możliwością ustawienia wysokości i ugięcia.

Silnik:
Założony chip Engine Force Technik (Niemcy) sygnowany do silnika AGZ
Kable sportowe sygnowane Beru i Świece Ngk Platinium
Dolot zmieniony na grubszy + Stożek Jacky
Wydech zmodyfikowany na 2,5 cala, z końcowym przelotowym z dwoma końcówkami do dołu od audi allroad.

Koła:
PURE WHEELS 19 cali (USA)
Dwuczęściowe, skręcane, czarna perła w środku chromowane nakrętki i wywinięta kwasowka na rantach(żaden pseudo chrom) 
Opony Dunlop Sport 225/35/19

Hamulce

Tarcze przód : wybór padł na wentylowane nacinane i nawiercane tarcze Mikoda Sport
Tarcze tył ; nacinane i nawiercane Mikoda Sport
Klocki na obu osiach TRW Gold

Car audio

Jednostka sterująca Alpinie CDA-9854R
2 czterokanałowe piece MAC AUDIO FEARLESS 4000D
Głośniki w drzwiach przód ; System Hertz HSK 165 wersja expirence
głośniki w drzwiach tył ; System Hertz HSK 165.3
Bagażnik zabudowa i dwa suby JBL GTO 1214
Dwa monitory Philips i Sharp z Dvd
Dwa kondensatory Dietz Okablowanie Silicone(USA) 30mm,czincz Dietz



Oczywiście wszystko w mdf ie oraz wygłuszone matami Bol’a (wszystkie drzwi podwójne, błotniki tył, klapa i podłoga w bagażniku)









Źródło: roadsbusters.com/viewtopic.php?t=129


Copyright (c) 2009 Blisko jak Georgia O Keeffe | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.